האנגלית מצויינת האהדה פחות: רק 17% מהדמוקרטים תמכו בנתניהו

מוטי סבן No Comments on האנגלית מצויינת האהדה פחות: רק 17% מהדמוקרטים תמכו בנתניהו

סקר חדש שמתפרסם בארה"ב, מראה את הקרע ההולך וגדל בין החנה הדמוקרטי לבין הממשל בישראל. רק 17% מקרב המחנה הדמוקרטי הביעו אהדה לארה"מ בנימין נתניהו, לעומת 64% מהמחנה הרפובליקאי

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמריקה חצויה: מכון הסרים גאלופ פרסם היום (שלישי) סקר שערך בארה"ב על האהדה לנימין נתניהו. ישנו פער ניכר בין אחוזי התמיכה מהציבור הרפובליקני לבין הציבור מהמחנה הדמוקרטי.

על פי הסקר, 17% מקרב המחנה הדמוקרטי החזיק בדעה חיובית כלפי ראה"מ בנימין נתניהו, לעומת 64% מקרב המחנה הרפובליקני. הסקר בחן את עמדותיהם של אזרחי ארה"ב כלפי שישה מנהיגים בולטים מהעולם.

בקרב מנהיגים אחרים לא היו פערים נרחבים כאלו, בין המחנות הפוליטיים, הדבר מראה על קרע הולך ומתרחב בין המחנות, בעוד הרפובליקאים תמיכתם בנתניהו ובישראל עולה קורה הדבר ההפוך בקרב הדמוקרטים.

יש לציין, כי בשנה שעברה אותו מכון, בדק מי הם עשרת הגברים הנערצים ביותר בארה"ב, אובמה היה מקום ראשון אחריו טראמפ ונתניהו הגיע למקום ה-9.

חשוב לזכור, כי מדובר בהשלכה מהקרע ההולך וגדל בין המחנות בארה"ב, בתמיכת התקשורת העוינת את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, כל מנהיג שיהיה מזוהה עם דרכו של טראמפ יהיה על המוקד בתקשורת.



0 תגובות